miércoles, 4 de diciembre de 2013

Aquí vos deix la meva tasca extra. He fet una bona pràctica que és diu "conozco mi pueblo". Està feta a una escola de Granada. Es treballen les Tic a través de les tablets, també és treballa la realitat augmentada i altres aplicacions.


  Reflexió:
Aquesta tasca extra, m'ha agradat molt fer-la, ja que cercant per internet bones pràctiques, he recollit un molta d'informació que en un futur hem pot servir per fer als meus alumnes. També he vist les maravelles que es poden fer amb les Tic a l'aula, algunes de les pràctiques que he trobat jo no les hagués pensat mai. Estic molt contenta, perquè veig que hi ha mestres que volen innovar i millorar amb les Tic , per tant volen avançar cap al camí motivador, pràctic, divertit, dinàmic,...

No hay comentarios:

Publicar un comentario